Ακολουθήστε το Course of Action στο facebook.

Συνδεθείτε στο digibook.

Πότε πρέπει το παιδί μου να ξεκινήσει ξένες γλώσσες;

Η σωστή αρχή γίνεται όταν τα παιδιά ξεκινάνε μικρά. Ο λόγος γι' αυτό είναι ότι το μυαλό τους είναι πιο δεκτικό στην ηλικία αυτή, επειδή είναι προγραμματισμένο και προσανατολισμένο στην εκμάθηση της μητρικής γλώσσας. Ο δεύτερος λόγος είναι ψυχολογικός. Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν ντρέπονται, παίρνουν ρίσκο, αγαπούν να μαθαίνουν και κυριολεκτικά βυθίζονται στη γνώση. Αυτό σημαίνει ότι η μάθηση γίνεται ευκολότερη και μάλιστα η επαφή με τους συμμαθητές στη τάξη του Κέντρου Ξένων Γλωσσών γίνεται ένας ακόμη παράγοντας κοινωνικοποίησης. Ο τρίτος λόγος είναι καθαρά πρακτικός. Όσο πιο αργά αρχίζει η εκμάθηση της ξένης γλώσσας, τόσο λιγότερο καιρό έχουμε στη διάθεσή μας για εξερεύνηση και εξοικείωση. Ας μην ξεχνάμε ότι πλέον τα παιδιά μας χρειάζονται την ξένη γλώσσα για τις σπουδές τους, όχι μόνο αν αποφασίσουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό, αλλά και στο εσωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι η επίσημη διαδικασία εκμάθησης και απόκτησης πτυχίων γλωσσομάθειας θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την έναρξη όποιων σπουδών του παιδιού.

Πως είναι καλό να ξεκινά η εκμάθηση της ξένης γλώσσας;     

Το βασικότερο σημείο για τη σωστή εκμάθηση είναι το σωστό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών αυτής της ηλικίας. Ένα πρόγραμμα που δίνει μεγάλη έμφαση στη γραμματική και στους κανόνες δε θα φέρει τα αποτελέσματα  που ζητάμε. Για την πρώτη παιδική ηλικία χρειαζόμαστε έμφαση στο λεξιλόγιο, σε απλές δομές τις οποίες τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από την χρήση και το παιχνίδι. Τα εργαλεία μας είναι τα ίδια με του νηπιαγωγείου: παιχνίδι , δραστηριότητες που προωθούν τον συντονισμό χεριού - ματιού , δραστηριότητες πρώτης γραφής και ανάγνωσης, τραγούδια, ιστορίες, μίμηση και φυσικά θεατρική έκφραση. Επιπρόσθετα , η  χρήση της τεχνολογίας μέσα από τα προγράμματα των βιβλίων και τη χρήση του διαδραστικού πίνακα, μας επιτρέπει να κάνουμε το μάθημα μας όσο πιο ζωντανό και ενδιαφέρον γίνεται. 

Πως θα ξέρω ότι το παιδί μου είναι έτοιμο να ξεκινήσει να μαθαίνει ξένες γλώσσες;

Η ετοιμότητα για την ξένη γλώσσα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σχολική ετοιμότητα. Αν το παιδί έχει τελειώσει το νηπιαγωγείο χωρίς ιδιαίτερα θέματα, και βαδίζει  προς την Πρώτη Δημοτικού είναι καιρός να μπει και η ξένη γλώσσα μέσα στο πρόγραμμα του. Στην αρχή αυτής της πρώτης τάξης των αγγλικών δε θα επιβαρύνουμε το παιδί με γραφή και αποστήθιση. Αντίθετα θα βουτήξουμε μέσα στη γλώσσα και θα παίξουμε με τις λέξεις ώστε η μάθηση να γίνει μια θετική εμπειρία

Δε θα επιβαρύνω πολύ το πρόγραμμα του παιδιού μου;

Σκεφθείτε πόσο περισσότερο θα το επιβαρύνεται αν αφήσετε την ξένη γλώσσα για πολύ αργότερα. Η αλλαγή τότε στο πρόγραμμα του παιδιού  θα είναι τόσο αισθητή που θα κοπιάσει πολύ για τη συνηθίσει. Όσο μικρότερο είναι το παιδί όταν μπαίνουν οι εξωσχολικές δραστηριότητες στο πρόγραμμα του, τόσο καλύτερα μαθαίνει να τις διαχειρίζεται.

Πόσο χρόνο θα πρέπει να μελετά το παιδί μου;

Αυτή η ερώτηση δεν είναι εύκολο να απαντηθεί γενικά. Μέσα στην τάξη ,κάθε χρόνο δίνουμε οδηγίες μελέτης και εξηγούμε πόση ώρα χρειάζεται να αφιερώνουν οι μαθητές για τη μελέτη τους. Θα πρέπει να τονίσουμε, όμως,ότι υπάρχουν εξαιρέσεις. Κάποιοι μαθητές συγκεντρώνονται καλύτερα μέσα στην τάξη και μαθαίνουν ήδη πολλά πράγματα την ώρα της παράδοσης.Άλλοι μαθητές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να συγκρατήσουν πληροφορίες.Κατά μέσο όρο, εφόσον υπάρχει σωστή παρακολούθηση, οι μαθητές θα πρέπει να ξεκινήσουν από μισή ώρα μελέτης ανά μάθημα για τις μικρότερες τάξεις και να καταλήξουν περίπου στη μία ώρα για τις μεγαλύτερες,με εξαίρεση τις τάξεις που είναι πιο απαιτητικές.

 Πως θα ξέρω ότι το Κέντρο Ξένων Γλωσσών προσφέρει στο παιδί μου σωστή διδασκαλία; Δεν είμαι μέσα στην τάξη;

Ένα ποιοτικό Κέντρο Ξένων Γλωσσών φροντίζει να έχει αρκετή διαφάνεια ώστε να κάνει τους γονείς να αισθάνονται ότι είναι μέσα στη τάξη. Αυτό, στο δικό μας σχολείο, το πετυχαίνουμε κρατώντας ανοιχτά τα κανάλια επικοινωνίας με τους γονείς και με συχνές ενημερωτικές συναντήσεις που κάνουμε. Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών που ταιριάζει με την προσωπικότητα του παιδιού σας φαίνεται από την αρχή . Από τα πρώτα κιόλας μαθήματα,το παιδί θα βγαίνει από το μάθημα ενθουσιασμένο και θα έχει να σας πει πολλά για τα όσα έκανε στην τάξη. Θα δείτε ότι η έμφαση θα είναι σε ότι έχει καταφέρει και όχι στα λάθη τους. Πολύ σύντομα θα προσέξετε ότι η γλώσσα του 'σπάει' κι αρχίζει και χρησιμοποιεί λέξεις και φράσεις. Ταυτόχρονα, θα προσέξετε ότι το παιδί σας θα θέλει να έρθει στο μάθημα του. Για να τα πετύχουμε όλα αυτά στο δικό μας σχολείο δίνουμε μεγάλη σημασία στη σωστή επιλογή καθηγητών και μέσων διδασκαλίας. Επενδύουμε πολύ στην επαγγελματική μιας εξειδίκευση και ενημέρωση και δεν αφήνουμε τίποτα στη τύχη.

Είμαι ενήλικας και χρειάζομαι πιστοποίηση ξένης γλώσσας για την εργασία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στα κέντρα μας παρέχονται ταχύρρυθμα τμήματα σχεδιασμένα ειδικά για ενήλικες σε ευέλικτα ωράρια. 

Το κανονικό μάθημα δεν είναι πιο ολοκληρωμένο από το online;

Και τα δύο είδη μαθημάτων είναι ολοκληρωμένα, καθώς ακολουθούν αυστηρά τη μορφή ενός δομημένου μαθήματος. Το κάθε ένα έχει τα πλεονεκτήματά του.

Το δια ζώσης μάθημα είναι πολύτιμο ειδικά για τις μικρότερες ηλικίες όπου η εκπαιδευτική προσέγγιση γίνεται πολυαισθητηριακά, με ακούσματα, κίνηση και αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές και τον εκπαιδευτικό. Πολλές φορές λόγω του νεαρού της ηλικίας, καθώς και δυσκολιών κατανόησης φαινομένων της ξένης γλώσσας γίνεται επί τόπου προσαρμογή του μαθήματος για καλύτερη εμπέδωση.

Το online μάθημα προσφέρεται σε πλατφόρμα με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, με δομημένο υλικό δικό μας και των εκδοτικών οίκων που συνεργαζόμαστε. Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες εφαρμογές που χρησιμοποιούμε και στο δια ζώσης μάθημα για τον έλεγχο της ορθογραφίας, γραμματικής και ακουστικής κατανόησης, δεν υστερεί σε τίποτα από το μάθημα μέσα στην τάξη. Τα online μαθήματα είναι διαθέσιμα σε εφήβους και ενήλικες.